Lov!<3

Hej hej. Sitter här och tänker på allt som hänt/händer,all skit o grejer..Försöker att hitta ngn lösning på all disssom man får av hnm xd. haha aja tänkte lägga ut ett schema på vad jag ska göra på lovet o i helgen:

Lördag: Träffa Chells!
Söndag:-
Måndag:-
Tisdag:-
Onsdag:-
Torsdag:-
Fredag:-
Lördag :-
Söndag:-

Som ni ser så har jag inte ett jävla skit förutom en sak inbokat! så ni kan höra av er o grejer hela veckan! haha aja ska försöka planera lite grejer,haha asså jag vill ju inte typ sitta här hemma hela dagarna ngt måste man ju göra likssom? Jag o Line har typ besämmt ngt där men vi vet ingen dag,sen kanske ska man träffa Sarah o Patricia o grejer! Aja puss! <33333

Kommentarer
Postat av: Vera :)

Glöm inte måndagen efter söndagen igen ;)

STUDIEDAG u know! :)

2011-02-26 @ 21:50:15
URL: http://fougners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0